Már nemcsak a webshopok kiváltsága a dinamikus árképzés 

 

Az azonnali árváltoztatás lehetősége sokáig az online kereskedelem versenyelőnye volt, melyet a fizikai üzletek csak irigykedve nézhettek. Az elektronikus polccímkék azonban képesek ezt az online lépéselőnyt a helyi üzletekben is meghonosítani, ahogy tették azt az athéni INTERSPORT áruházában is.

Kevesebb munkaóra, nagyobb forgalom

A kereskedelemben kulcsfontosságú sikertényező, hogy milyen gyorsan tudunk reagálni a változó piaci körülményekre, melynek egy fontos eleme a versenytársak árpolitikája és időszakos promóciói is. Míg az online webshopok egy nap ugyanannak a terméknek az árát többször is megváltoztatják, addig ez a papír alapú címkéket használó üzletben nem ilyen egyszerű. Az elektronikus polccímkék azonban lehetővé teszik, hogy egyetlen gombnyomással, másodpercek alatt változtassuk meg egy adott termék árát a boltban, vagy eleve a webshop áraihoz igazodva, automatikusan módosuljanak az üzletben kihelyezett címkéken feltüntetett árak, ezzel felvéve a versenyt az online térben tevékenykedő konkurenciával is.

Az athéni INTERSPORT is a PRICER elektronikus polccímkéi mellett tette le a voksát, melynek kapcsán Aggelos Stefanou, a görög INTERSPORT IT vezetője elmondta, hogy a munkatársak egy teljes havi munkaóráját spórolják meg az elektronikus árcímkék évente, melyet a vásárlók személyes kiszolgálására fordíthatnak.

Az ESL azonban nemcsak a gyors árazást teszi lehetővé, hanem konkrét értékesítésösztönző funkciót is ellát. A címkéken található QR kód beolvasásával a vásárlók például azonnal megrendelhetik a kívánt terméket az interneten, ha az üzletben átmeneti készlethiány lenne a számukra megfelelő méretből. Nem meglepő, hogy a közeljövőben az INTERSPORT további 50 üzletében készül bevezetni a PRICER-t.

Megerősítette piacvezető helyét a PRICER

Az elektronikus polccímkék piacán a PRICER több tekinteteben is egyedülálló: a leghosszabb elemcsere nélküli üzemidőt garantálja, ami köszönhető a hadiiparból kölcsönzött optikai technológiájának. A PRICER címkéi 100.000 címke frissítésére képesek óránként, továbbá ez az egyetlen olyan ESL rendszer, amely képes megmondani, hogy hány címke van az eladótérben. Mindezen előnyeinek hála a koronavírus járvány ellenére is rekord eredményes évet zár a PRICER.

Nemrégiben a Carrefour élelmiszer-lánc határozott úgy, hogy a PRICER-t választja ESL partnerének, így 2022-ig mintegy 500 üzletükbe telepítik a rendszert Franciaországtól kezdve, Olaszországon át egészen Brazíliáig. A Carrefour a PRICER megbízható és könnyen használható ESL rendszerétől azt várja, hogy egyszerre nőjön az üzletek hatékonysága és a vásárlói élmény. „Az ESL piac legnagyobb szereplőinek összehasonlítása után magabiztosan választjuk a PRICER-t” – mondta Miguel Angel González Gisbert, a Carrefour globális műszaki igazgatója.

Ismerje meg Ön is a PRICER elektronikus polccímkék kereskedelemben nyújtott előnyeit, vagy tekintse meg képgalériánkat az üzletekben telepített rendszerekről!

Referenciák