Karrier 

 

Dolgozz a Szintézis ZRt. csapatában!

Aktuális állásajánlatainkat az oldal alján találod

Az ajtók nálunk mindig nyitva állnak, olyan kreatív, agilis és megbízható emberek iránt, akik:

  • Elkötelezték magukat mind a saját, mind a vállalat teljesítményének növelése mellett,
  • magas szintű szakértelemmel, technológiai és üzleti tudással rendelkeznek,
  • nyitottak a fejlődésre és az új ismeretek befogadására,
  • képesek együttműködésre és a közös munkára a siker érdekében,
  • teljesítményorientáltak,
  • tudnak és szeretnek csapatban dolgozni, felelősséget vállalnak saját munkájukért.

Ezért, ha úgy érzed, hogy tevékenységeink közül valamiben nagyon jó vagy, mind a szakmai, mind az emberi képességeid megvannak ahhoz, hogy sikeres legyél, küldd el önéletrajzod a job@szintezis.hu címre.

Kapcsolódó adatvédelmi szabályzatunkat itt olvashatja.

IT értékesítő állásajánlat

Csatlakozz csapatunkhoz, akikkel öröm lesz együtt dolgozni, folyamatosan fejlődhetsz, sőt még a céges focicsapatba is beveszünk vagy elmegyünk együtt sárkányhajózni!

Feladatok:

• a cégünk termékeinek és szolgáltatásainak a bemutatása, értékesítése

• meglévő ügyfélkapcsolatok ápolása, új ügyfelek felkutatása (nem kórházi ápolás!)

• árajánlatok készítése, teljes értékesítési folyamat menedzsmentje (adminisztráció…sajna az itt is van)

Amit elvárunk:

• értékesítésében szerzett tapasztalat

• kereskedői véna (nem lesz vérvétel!), ügyfélorientált gondolkodásmód

• legyen informatikai tapasztalatod (tudd, hogy mi a merevlemez és a processzor között a különbség!)

Előny:

• ha a fentieket már néhány éve csinálod!

Amit kínálunk cserébe:

• hosszú távú munkalehetőség (addig dolgozol nálunk, ameddig akarsz, csak szeress ide bejönni! )

• modern munkakörnyezet (van minden, még csocsó asztal is )

• versenyképes jövedelem, teljesítményarányos és béren kívüli juttatásokkal (nem aprópénzzel fizetünk, megbecsüljük a jó kollégákat!)

• agilis, proaktív, fiatal csapat (gyere, ismerd meg őket!)

Jelentkezés módja:

Szakmai önéletrajzzal, végzettséget igazoló dokumentumok másolatával, motivációs levéllel a hr@szintezis.hu címre.

Találd meg nálunk álmaid munkahelyét!

Hirdetés linkje »

Szerviztechnikus

Szerviz technikus

munkatársat keresünk budapesti kirendeltségünkbe

Cégünk kereskedelmi üzletláncok, saját fejlesztésű pc alapú kassza és készletvezető rendszerekkel foglalkozik. Bp-i support csapatunkba keresünk munkatársat, rendszereink szervizelésére, ami történhet az ügyfél telephelyén, illetve a budapesti irodánkban.

Feladatok:

• Pc alapú On-line kasszák, nyomtatók javítása, üzembe helyezése változó telephelyen

• Szerviz raktár vezetése, adminisztrációja

• Elvégzett munkák utasításoknak, előírásoknak megfelelő dokumentálása

• Jelentési kötelezettségek teljesítése

Elvárások:

• Legalább középfokú, informatika szakirányú végzettség, hasonló területen szerzett tapasztalat

• Műszaki beállítottság

• Pc alapú perifériák hardveres ismerete

• Önálló, felelős munkavégzés

• Alapfokú angol nyelvismeret

• B kategóriás jogosítvány

• Utazásra való hajlandóság

• Időnként fizikai munka vállalása

• Budapesti lakhely

Előnyt jelent:

• Microsoft Windows operációs rendszerek ismerete

• Számítógépes hálózatok ismerete

• Microsoft Sql server alapfokú ismerete

Amit kínálunk:

• Hosszú távú munkalehetőség

• Rugalmas munkaidő

• Céges autó, telefon, notebook a munkavégzéshez

• Versenyképes jövedelem, cafeteria

• Korszerű munkafeltételek és körülmények

Munkavégzés helye:

  • Budapest, Fehérvári út 85.

Munkaidő:

  • Teljes munkaidő

Munkába állás időpontja:

  • Azonnal

Jelentkezés módja:

Szakmai önéletrajzzal, végzettséget igazoló dokumentumok másolatával, motivációs levéllel a hr@szintezis.hu címre.

Hirdetés linkje »

IT üzemeltető, rendszergazda munkatársat keresünk!

A Szintézis Informatikai ZRt., mint a magyar informatikai szektor meghatározó, dinamikusan fejlődő szereplője új kollégákat keres

IT üzemeltető, rendszergazda

munkakörbe.

Feladatok:

• Az ügyfeleinknél működő termelés kritikus informatikai eszközök rendelkezésre állásának biztosítása, a meghibásodott eszközök cseréje, paraméterezése, a tartalék eszközök nyilvántartása, javíttatása.

• Az eszközökhöz kapcsolódó elsőszintű hibaelhárítás, a biztonságos működés felügyelete és annak dokumentálása.

• Informatikai eszközök telepítése és konfigurálása a vállalati standardnak megfelelően

• Megelőző karbantartások megszervezése és végrehajtása

• Hardver- és szoftverleltár vezetése

• IT folyamatok dokumentálása

Elvárások:

• 1 év üzemeltetésben vagy hasonló munkakörben szerzett tapasztalat

• Windows kliens (95 - Windows 10) / Linux kliens ismerete

• Windows szerver / Linux szerver ismerete

• Active Directory, - Hálózati alapismeretek

• Hardverek ismerete (PC, nyomtató, vonalkódolvasó stb.)

• ITIL alapismeretek

• Analitikus gondolkodás, jó problémamegoldás

• Csapatban, de önállóan is jól végzed a munkádat

• B kategóriás jogosítvány

• Angol és/vagy német nyelv alapszintű ismerete

Előnyt jelent:

• Vettél már részt olyan vállalati kliensüzemeltetésben, ahol a felhasználók száma meghaladta a 50-et

• Legalább 2 év HelpDesk, vagy kliensüzemeltetői tapasztalattal rendelkezel

Amit kínálunk:

• Hosszú távú munkalehetőség

• Modern munkakörnyezet

• Versenyképes jövedelem, teljesítményarányos és béren kívüli juttatásokkal

• Agilis, proaktív, fiatal csapat

• Képzési lehetőségek, szakmai fejlődés

Munkavégzés rendje:

• 3 műszakos munkarendben

Munkavégzés helye:

• Győr

Jelentkezés módja:

• Fényképes önéletrajzát magyar és angol nyelven küldje el a következő e-mail címre: job@szintezis.hu a pozíció megjelölésével.

Hirdetés linkje »

Referenciák