Innovációra ösztönöz a pandémia  

 

A technológiai fejlődést és az új megoldások széles körben való elterjedését az emberiség történetében már számos esetben a kényszer hajtotta. 2020-ban, a koronavírus-járvány esetében sincs ez másképp, a digitalizált megoldások nagyban hozzájárulnak az egészségügyi szempontból biztonságosabb munkavégzéshez és mindennapi élethez.

A Szintézis Informatika elsők között nyújt valódi segítséget azoknak az ipari gyártóknak, ahol naponta akár több ezer ember ellenőrzött beléptetéséről kell gondoskodni, valamint azon kereskedelmi egységeknek, ahol a létszámfelügyelet a járványkezelés egy fontos eszköze. A Szintézis termékei teszik mindezt emberi felügyelet nélkül, megbízhatóan.

Testhőmérséklet- és maszkellenőrzés minden belépésnél

A nagy létszámú közösséget foglalkoztató gyárakban számottevő kihívás a munkatársak megfelelő ellenőrzése a járvány terjedésének minimalizálása céljából. A MODI Higiéniai állomás számos járványügyi ellenőrzést és intézkedést automatizál egy megbízható, biztonságos rendszerben.

A MODI biometrikus arcfelismerője azonosítja a dolgozót, csekkolja, hogy orrot és szájat eltakaró maszkot visel-e, majd érintésmentesen kézfertőtlenítőt adagol. Ezzel egyidőben a higiéniai állomás megméri a belépni kívánó személy testhőmérsékletét, és csak abban az esetben engedélyezi a belépést, ha az előzmények alapján ennek nincs jelentős járványügyi kockázata. Mindezek mellett a rendszer képes kontrollálni a megengedett maximális belépésre jogosult személyek számát, illetve az arcfelismerésen túl belépőkártya olvasására is tökéletesen alkalmas. A MODI az adatszolgáltatás tekintetében is elsőrangú partner: minden belépési adatot tárol, így azok bármikor bemutathatók egy járványügyi intézkedés során, valamint a látogatók viselkedésének értékelésére további interfészek adnak lehetőséget.

Létszámfelügyelet a kereskedelemben

A járványhelyzetben kihívást jelent, hogy minél egyszerűbben, könnyen érthető módon tudassuk a vevőkkel, hogy az eladótérben hány személy tartózkodhat maximáltan, illetve, hogy éppen be lehet-e lépni az üzletbe vagy várakozni kell. E problémára nyújt automatizált megoldást az Ügyféltéri létszámfelügyelő rendszer, amely számontartja, hogy hány vevő tartózkodik az eladótérben. A bejáratnál felállított kijelző mutatja, hogy szabad-e a belépés új vevőknek, vagy várakozni kell, amíg valaki el nem hagyja a boltot. A kijelzőn egyéb lényeges információk vagy promóciós üzenetek is elhelyezhetők, illetve ezzel a megoldással az üzletben megforduló érdeklődők számáról statisztika is egyszerűen készíthető, így a vírusveszély elmúltával is hasznos eszköze marad az üzletnek.

Az utóbbi évben a világ megváltozott, a piacok átrendeződnek és ebben az új szituációban azok a vállalkozások tehetnek szert versenyelőnyre, akik elsők között ismerik fel, hogy a járványhelyzetre valódi, hosszú távon is működő megoldásokat kell találniuk. Az informatikai fejlesztések mindezt automatizáltan kínálják, kiváltva az egyre nehezebben elérhető emberi erőforrást.

Referenciák