CRONIS Shoppal nyitott mintaboltot a Viola-Hús 

 

A Viola-Hús története egészen 1886-ig nyúlik vissza, ma már a család negyedik generációja vezeti a gyártóüzemet. A Viola-Hús Kft. neve évtizedek óta egyet jelent a minőségi hústermékek gyártásával és forgalmazásával, amelyhez elhivatottságukon és szakértelmükön túl kiváló háttértámogató-rendszereik is hozzájárulnak. A márka ez év májusában nyitotta meg Győrben az első, saját tulajdonú mintaboltját, ahol a Szintézis CRONIS Shop kasszarendszerét alkalmazzák. Erről beszélgettünk a mintabolt tulajdonosával Ifj. Viola Károllyal, és párjával, az üzletet vezető Samu Viviennel.

A Viola-Hús naponta 20.000 kg friss húst dolgoz fel, ezzel több mint 200 partnert kiszolgálva országszerte, ami nem kis feladatot ró a vezetőre. E mellett miért döntöttetek mégis úgy, hogy egy saját mintaboltot hoztok létre?

A vállalkozást üknagyapám alapította, és azóta öröklődik a családban. Ez nagy büszkeség, ugyanakkor óriási felelősség is, melynek örömmel, tettre készen állok elébe. Ezzel együtt is szerettünk volna a párommal egy olyan vállalkozást, amit mi alapítunk, mi építjük az elejétől fogva. Elsősorban ez motivált bennünket a saját mintabolt nyitására. Rengeteget terveztük, hosszas előkészítő munka áll a bolt mögött, mert nem csak egy kis húsüzletet álmodtunk meg, hanem egy olyan boltot, amely méltó a Viola-Hús névhez, közben pedig modern és fiatalos. Éppen ezért például a belső tér kialakítását egy lakberendezőre, Árki Dominkára bíztuk, hogy vásárlóinkat egyedülállóan igényes helyen szolgálhassuk ki a tőlünk megszokott magas minőségű termékekkel.

A mintabolt közvetlenül a lakosságot szolgálja ki, ami másfajta rendszert igényel, mint a nagyüzemi gyártás. Hogyan választottatok ehhez informatikai megoldást?

A húsfeldolgozó üzemben évek óta nagy megelégedéssel dolgozunk a Szintézis Informatika SZIKE szoftverével. A rendszer kiválóan működik, és ami még fontosabb, hogy a mögötte álló csapatra bármikor számíthatunk. Ügyfélközpontúak és segítőkészek, így a mintabolt kasszarendszerét illetően sem volt kérdés, hogy hozzájuk fordulunk. Az első megbeszélésen feltérképezték az igényeinket, és ez alapján ajánlották számunkra a CRONIS Shop kasszarendszert, amit teljes mértékben a mi igényeinkre szabtak. Az alapos előkészítésnek köszönhetően elsőre épp olyan rendszert kaptunk, amilyet szerettünk volna. A Szintézis proaktívan olyan funkciókat is javasolt, amikre mi magunk nem is gondoltunk, de utólag belátva, nagyon hasznosak.

Hogyan zajlott a bevezetés és milyen nap mint nap a CRONIS Shoppal dolgozni?

A rendszer rendkívül felhasználóbarát, így a nyitás előtti napon tartott 3 órás képzésen mindent meg tudtunk tanulni. A CRONIS-szal kezeljük a készletet, a leltárt, a több mint 400 cikkünket, a vevőinket, az elszámolásokat, a napi zárásokat, a nyugtákat és a számlákat is. Nagyon szeretjük benne, hogy cikkcsoportokat is létre lehet hozni, és ezekről külön lekérdezéseket készíteni. Így szinte gyerekjáték nyomon követni az eladásokat, ami jelentősen megkönnyíti a rendeléseket és az egyéb vezetői döntéseket is. A bevezetés óta nem tapasztaltunk semmilyen hibát, ha mégis elakadtunk valahol, telefonon azonnali segítséget kaptunk. Nagy biztonságot jelent a Szintézis Helpdesk, mert biztosak lehetünk benne, hogy bármilyen megoldandó helyzettel is találkozunk, a szakértőkhöz mindig fordulhatunk.

Ajánlanátok a CRONIS kasszarendszert másoknak is?

Mi teljes mértékben elégedettek vagyunk mind a szoftverrel, mind a mögötte álló csapattal, így szívesen ajánljuk másoknak is, akik üzletükbe egy kompakt, kipróbált rendszerrel szeretnének dolgozni. Tervezzük egy második mintabolt nyitását, ahová nem is kérdés, a Szintézis CRONIS rendszerét fogjuk bevezetni.

Referenciák