Szintézis az ügyfelekért! 

 
Az ügyfélszolgálat létrehozásával célunk az volt, hogy ügyfeleink gyors és pontos kiszolgálása érdekében az IT korszerű eszközeit bevessük, a bejelentések megoldási idejét csökkentsük. Az ügyfélszolgálat egy biztos pont, ahová a Szintézis partnerei fordulhatnak, amely több csatornán keresztül is elérhető.

Ingyenesen hívható call centerünk közvetlen fejlesztői támogatása mellett, hatékonyan nyújt megoldást a felmerülő problémákra. A bejelentések jelentős részét szélessávú internet kapcsolaton keresztül, távoli eléréssel oldja meg. Help-Desk-es kollégáink költséghatékonyan, a végrehajtási idő jelentős csökkentésével biztosítja a problémák megoldását.

Interneten elérhető webes felületen ügyfeleinknek is biztosítjuk a hibabejelentő rendszerünk hozzáférés lehetőségét. Ezzel az eszközzel a bejelentés folyamata jelentősen meggyorsítható. A bejelentéstől a végső megoldásig a folyamatok partnereink számára is nyomon követhetővé válnak.

Ügyfélszolgálatunk elérhetősége:

Help Desk és távsupport a hét minden napján:

  • kereskedelmi rendszereinket használó átalánydíjas szerződéssel nem rendelkező és garanciális ügyfeleinknek 08:00 – 16:30-ig
  • kereskedelmi rendszereinket használó átalánydíjas szerződéssel rendelkező ügyfeleinknek 06:00-22:00-ig
  • kereskedelmi rendszereinket használó emelt szintű átalánydíjas szerződéssel rendelkező ügyfeleinknek 05:00-23:00-ig
  • Trafik rendszereinket használó szerződéssel rendelkező ügyfeleinknek 05:00-21:00-ig

Partnerünk kiválaszthatja a neki megfelelő szolgáltatási szintet, az ehhez tartozó szerződést megkötjük, és már indulhat is a szolgáltatás.

Kérdéseiket küldjék el Fürjesi Tamás Ügyfélszolgálat vezetőnek a

tfurjesi@szintezis.hu

e-mail címre, aki készséggel áll rendelkezésükre.