SzintCloud SAAS Szolgáltatások

1. rEVNAV ERP vállalatirányítási rendszer modulok

1.1. Beszerzési modul


A modul a hatékonyabb, gyorsabb, tökéletesebb munkavégzés megvalósítását nyújtja. A beszerzéssel kapcsolatos munkafolyamatok támogatását végzi. A beszerzési partnerek nyilvántartása a generált adatok rendszerben tárolása, azok hasznosítása, kimutatások készítése egyszerűvé válik a Beszerzési modul segítségével.

1.2. Áruforgalom, értékesítés modul


A szervezet értékesítési folyamatainak támogatása modul fő funkciója, mely alkalmazás lehetővé teszi, hogy az áruforgalomról minél pontosabb és teljesebb képet kapjunk, vonatkozó adatok értékelésével. Bevezetésével precízebben és hatékonyabban végezheti eddig megszokott munkafolyamatait.

1.3. Logisztikai modulok (készletgazdálkodás, raktározás, kiszállítás stb.)


A modul részét képező Raktárkezelés teljes körűen integrálja a raktárkezelési műveleteket a vállalat többi tevékenységével. Ez azt jelenti, hogy az értékesítési, a beszerzési és a raktárkezelési részleg közösen és egyidejűleg használhatja és dolgozhatja fel az adatokat. Ezen felül segítségével jobban kézben tartható az anyagok raktáron belüli mozgása és tárolása, maximális hatékonysággal szervezhető az áruk beérkezése és szállítása, optimálisan kihasználható a raktárterület, és mindig pontosan tudható, mi hol van tárolva.

1.4. Pénzügyi / számviteli modulok


A modul bevezetésével a pénzügyi adatok könnyedén elérhetők, amivel nem csupán a jellemző trendek felismerése válik egyszerűbbé, de egyben javul az üzleti tevékenységek áttekinthetősége is. A megbúvó lehetőségek feltárása révén a vállalatok jobban átlátják üzletvitelüket, az ily módon szerzett tudás pedig a vállalat egészének hasznára fordítható. Valós idejű információk, számos szűrési lehetőség, és integrált funkcionalitás segíti a megfelelő döntéshozatalt.

1.5. Számlázási modul


A vállalat számláinak és bizonylatainak archiválását, visszakeresését és kezelését teszi lehetővé a lehető leghatékonyabb módon.

1.6. Karbantartás, szolgáltatás menedzsment modul


Szerviztevékenységek és az ahhoz kapcsolódó szerződések nyilvántartása és nyomon követése az adott szervezet életében. Hatékony megoldás az ütemezés és munkaelosztás során.

1.7. Projektmenedzsment modul


Projektek tervezése és végrehajtása, a költségek nyomon követése, a projektek különböző szempontok szerinti elemzése. A sikeres projektirányítás elképzelhetetlen a naprakész áttekintés, a részletes tervezés és az objektív adatokon alapuló utólagos elemzések lehetősége nélkül. A Projektek alkalmazásterület hathatós segítséget nyújt az adott munka vagy projekt költségeivel és kiszámlázásával kapcsolatos számviteli és tervezési feladatok ellátásában.

1.8. Termelési folyamatok támogatása


Az alkalmazás biztosítja az új bevételi lehetőségek kiaknázásához szükséges rugalmasságot. Színvonalasabb kiszolgálást segíti elő, melynek eredményeként ügyfelei visszatérő vevőkké válnak. Ha azt tapasztalják, hogy rendeléseikről bármikor bármilyen kérdést meg tud válaszolni, eszükbe sem jut mástól rendelni. Gyors reagálás a vevők kérdéseire és változó igényeire versenyelőnyt biztosít. A rendelési ígéretek kezelésének köszönhetően ügyfeleinek szükség esetén rögtön megbízható szállítási határidőt adhat.

2. Iroda++ Integrált ügyviteli rendszer modulok

2.1. Iroda++ integrált ügyviteli rendszer


Az Iroda++ integrált ügyviteli rendszert kifejezetten olyan kisebb cégeknek ajánljuk, akik könnyen, gyorsan költséghatékony módszerrel átláthatóvá szeretnék tenni működésüket. Teljes mértékben testre szabható, továbbá egyéni igények szerint összeállított modulszerkezetére ad lehetőséget. Integrált, így az egyszer bevitt adatok a rendszer minden moduljában látszanak, mégis egyszerűen kezelhető az informatikai megoldásokról van, amik támogatják az egyedi megoldások használatát.
A szolgáltatás által modulok és funkcióik:
  • Beszerzési modul
  • Áruforgalom, értékesítés modul
  • Logisztikai modulok (készletgazdálkodás, raktározás, kiszállítás stb.)
  • Pénzügyi / számviteli modulok
  • Számlázási modul

3. rEVNAV Ügyfélkezelés (CRM) modulok

3.1. Értékesítési modul szolgáltatás


Ez a rendszer pontos és teljes körű ügyféladatokat biztosít, melyek alapján hatékonyan meg lehet célozni a kívánt ügyfélszegmenseket. Az értékesítési és marketingtevékenységek sikerének kulcsát a jókor meghozott helyes döntések jelentik. A megalapozottabb üzleti döntések előfeltétele a pontosan behatárolt ügyfélkört megcélzó marketingtevékenység és értékesítés.

3.2. Ügyfélszolgálati modul szolgáltatás


Ügyféladatok vezetése és kiértékelése, kampányok tervezése, értékesítési előrejelzések. A program biztosítja mindazokat az eszközöket, amelyek segítségével a napi üzletmenettel kapcsolatos ügyfél-információk összegyűjthetők, rendszerezhetők, tárolhatók és elemezhetők, egyrészt az áttekinthetőség, másrészt az ügyfelek megtartása érdekében.

4. rEVNAV Folyamatmenedzsment, csoportmunka modulok


4.1. Csoportmunkát támogató rendszerek modul szolgáltatás


A szervezetben eltérő helyen és időben dolgozó munkatársak számára biztosít közös, mindenki számára hozzáférhető munkateret. Ez a megoldás költséghatékony, biztonságos és gördülékeny formáját kínálja a csoportos munkának.

4.2. Munkafolyamat irányítási (WF) modul szolgáltatás


Ezen rendszer bevezetésével az eltérő üzleti folyamatok különböző modulokban tárolt adatait, elérő közös platformon üzemelő, azon operálni képes kiszolgáló működése válik biztosítottá, mely más adatforrások bevonásával együtt is működik. A folyamatok vagy azoknak adott verziói visszavonhatóvá válnak. A rendszer biztosítja különböző folyamatsablon alapú folyamatmodellezetését, illetve a modellezett folyamatokból éles folyamatok generálását. A Folyamatok verziókezeltek, így teljes élet ciklusok le van fedve. A rendszer nyilvántartja a rendelkezésre álló folyamat sablonokat, továbbá azokról készített működő folyamatokat

4.3. Elektronikus dokumentummenedzsment rendszerek modul szolgáltatás


Hatékony megoldás az iratkezelési problémákra. Elektronikus formában kezelt dokumentumok tárolása, rendszerezése, átszervezése. Egyszerű hozzárendelés a partnerekhez.

5. Egyéb Irodai megoldások


5.1. SharePoint


A SharePoint Server kliens-hozzáférési jog (CAL) a felhasználója számára hozzáférési jogosultságot ad a SharePoint Server szolgáltatásaihoz. Ez a felhasználói CAL feljogosítja a felhasználót a SharePoint Server-hez való hozzáféréshez, bármely eszközről (Például: egy alkalmazott a szervert egy irodai és egy otthoni számítógépről is el akarja érni.) Eszközszintű CAL-ok is vásárolhatók. Az eszközszintű CAL egy számítógépnek biztosít hozzáférést a SharePoint Server-hez, a felhasználók számától függetlenül (például közösen használt munkaállomás esetén).