Rendszerkövetés

A Szintézis ZRt. a saját fejlesztésű kereskedelmi rendszereihez komplex szolgáltatást nyújt: • rendszerimplementáció • oktatás, továbbképzés • éles üzemi ügyelet • Front és Back Help • rendszer- és jogszabálykövetés • telefonos, web-es, helyszíni support és szerviz • egyedi szoftverfejlesztések adott partner igényeire szabva

A Szintézis ZRt. folyamatosan követi a kereskedelmi rendszerekben kezelt folyamatok jogszabályi változását, amelynek konkrét szakmai megoldását az ügyfelekkel egyeztetve verziókövetésben, vagy új szoftver modulként fejleszt ki.

A jogszabály követési szoftver csomagot felhasználói leírással, távszolgáltatással, vagy helyszíni telepítéssel, oktatással adjuk át partnereinknek. Kiemelt figyelmet fordítunk a partnerek egyedi igényeinek megoldására is, amelynek lépései: • egyedi fejlesztés specifikálása • rendszerbe integrálás megtervezése • fejlesztés • fejlesztői teszt • felhasználói teszt rendszerszervezői támogatással • finomhangolás • felhasználói dokumentáció véglegesítése • éles üzemi telepítés, oktatás, ügyelet Ügyfélkezelés magas szinten: • Help Desk - Szerviz – Support - Ügyfélreferens – Projektvezető • partnereink dedikált személyes kapcsolattartóval rendelkeznek • saját webes bejelentő rendszer • azonnali reagálás és visszacsatolás az ügyfél számára • kövesse nyomon nyitott kéréseit • telefonos, e-mailes, faxos hibajelentés • Legyen bárhol és bármikor, minket biztosan elér!

Ügyfélkezelés - Technológia és szolgáltatás: • megoldás minden klasszikus és üzleti IT problémára • emberközpontú szolgáltatások • folyamatos Support 35 fővel • Help Desk és távsupport a hét minden napján: - kereskedelmi rendszereinket használó átalánydíjas szerződéssel nem rendelkező és garanciális ügyfeleinknek 08:00 – 16:30-ig - kereskedelmi rendszereinket használó átalánydíjas szerződéssel rendelkező ügyfeleinknek 06:00-22:00-ig - kereskedelmi rendszereinket használó emelt szintű átalánydíjas szerződéssel rendelkező ügyfeleinknek 05:00-23:00-ig - Trafik rendszereinket használó szerződéssel rendelkező ügyfeleinknek 05:00-21:00-ig

• mobil hotline – országos lefedettségű helyszíni szervizszolgáltatás • videokonferencia rendszer – ügyfeleink minden támogatást megkapnak!