Rendszerkövetés

A Szintézis ZRt. a saját fejlesztésű kereskedelmi rendszereihez komplex szolgáltatást nyújt:
• rendszerimplementáció
• oktatás, továbbképzés
• éles üzemi ügyelet
• Front és Back Help
• rendszer- és jogszabálykövetés
• telefonos, web-es, helyszíni support és szerviz
• egyedi szoftverfejlesztések adott partner igényeire szabva

A Szintézis ZRt. folyamatosan követi a kereskedelmi rendszerekben kezelt folyamatok jogszabályi változását, amelynek konkrét szakmai megoldását az ügyfelekkel egyeztetve verziókövetésben, vagy új szoftver modulként fejleszt ki.

A jogszabály követési szoftver csomagot felhasználói leírással, távszolgáltatással, vagy helyszíni telepítéssel, oktatással adjuk át partnereinknek.

Kiemelt figyelmet fordítunk a partnerek egyedi igényeinek megoldására is, amelynek lépései:

• egyedi fejlesztés specifikálása
• rendszerbe integrálás megtervezése
• fejlesztés
• fejlesztői teszt
• felhasználói teszt rendszerszervezői támogatással
• finomhangolás
• felhasználói dokumentáció véglegesítése
• éles üzemi telepítés, oktatás, ügyelet

Ügyfélkezelés magas szinten:

• Help Desk - Szerviz – Support - Ügyfélreferens – Projektvezető
• partnereink dedikált személyes kapcsolattartóval rendelkeznek
• saját webes bejelentő rendszer
• azonnali reagálás és visszacsatolás az ügyfél számára
• kövesse nyomon nyitott kéréseit
• telefonos, e-mailes, faxos hibajelentés
• Legyen bárhol és bármikor, minket biztosan elér!

Ügyfélkezelés - Technológia és szolgáltatás:
• megoldás minden klasszikus és üzleti IT problémára
• emberközpontú szolgáltatások
• folyamatos Support 35 fővel
• Help Desk és távsupport a hét minden napján:
- kereskedelmi rendszereinket használó átalánydíjas szerződéssel nem rendelkező és garanciális ügyfeleinknek 08:00 – 16:30-ig
- kereskedelmi rendszereinket használó átalánydíjas szerződéssel rendelkező ügyfeleinknek 06:00-22:00-ig
- kereskedelmi rendszereinket használó emelt szintű átalánydíjas szerződéssel rendelkező ügyfeleinknek 05:00-23:00-ig
- Trafik rendszereinket használó szerződéssel rendelkező ügyfeleinknek 05:00-21:00-ig

• mobil hotline – országos lefedettségű helyszíni szervizszolgáltatás
• videokonferencia rendszer – ügyfeleink minden támogatást megkapnak!