Karrier 

 

Dolgozz a Szintézis ZRt. csapatában!

Aktuális állásajánlatainkat az oldal alján találod

Az ajtók nálunk mindig nyitva állnak, olyan kreatív, agilis és megbízható emberek iránt, akik:

  • Elkötelezték magukat mind a saját, mind a vállalat teljesítményének növelése mellett,
  • magas szintű szakértelemmel, technológiai és üzleti tudással rendelkeznek,
  • nyitottak a fejlődésre és az új ismeretek befogadására,
  • képesek együttműködésre és a közös munkára a siker érdekében,
  • teljesítményorientáltak,
  • tudnak és szeretnek csapatban dolgozni, felelősséget vállalnak saját munkájukért.

Ezért, ha úgy érzed, hogy tevékenységeink közül valamiben nagyon jó vagy, mind a szakmai, mind az emberi képességeid megvannak ahhoz, hogy sikeres legyél, küld el önéletrajzod a job@szintezis.hu címre.

Kapcsolódó adatvédelmi szabályzatunkat itt olvashatja

ERP Konzulens értékesítés és beszerzés területén

ERP Konzulens értékesítés és beszerzés területén

Munkavégzés helyszíne: Győr

Feladatok:

  • Tanácsadói közreműködés vállalatirányítási rendszerhez kapcsolódó projektekben
  • Üzleti folyamatok felmérése, specifikációk készítése, egyeztetése
  • Egyedi ügyfél igények megismerése, rendszerezése, kezelése, tervezési feladatok végrehajtása
  • Oktatások megszervezése, azok megtartásában való aktív oktatói közreműködés
  • Kapcsolattartás az ügyfelekkel, illetve a belső fejlesztői csapattal
  • Segítségnyújtás a rendszerrel kapcsolatban felmerülő problémák és kérdések kezelésében
  • Dokumentációk elkészítésében való részvétel

Elvárás

  • Rendszerszemlélet, igényes, pontos munkavégzés
  • Fejlett problémamegoldó készség, kreativitás
  • Jó kapcsolatteremtő- és együttműködő készség, ügyfél orientáltság
  • Önálló munkavégzésre és csapatmunkára való képesség
  • Vállalatirányítási / ügyviteli rendszer ismeretek
  • Magas fokú szervezői képesség
  • Önálló, kommunikatív, kreatív személyiség
  • Aktív angol nyelvtudás
  • Gazdasági, vagy gazdasági-informatikai felsőfokú végzettség
  • B kategóriás jogosítvány

Előnyt jelent:

  • Értékesítés vagy beszerzés területén szerzett tapasztalat
  • Rendszerszervezői, vagy rendszertámogatói tapasztalat
  • PostgreSQL, MSSQL ismeretek

Amit nyújtunk

  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Képzési lehetőségek, szakmai fejlődés
  • Jó hangulatú, összetartó, kiváló szakemberekből álló fiatal, dinamikus csapat
  • Versenyképes jövedelem, teljesítményarányos és béren kívüli juttatásokkal

Fényképes önéletrajzát magyar és angol nyelven az andrea.marton@szintezis.hu email címre várjuk a pozíció megjelölésével.

Hirdetés linkje »

Ügyfélszolgálati munkatárs

Ügyfélszolgálati munkatárs

Munkaidő:

  • teljes munkaidő
  • többműszakos munkarend hétfőtől péntekig (6-22 óráig váltott munkarendben)

Feladatok:

  • partnereink által használt saját fejlesztésű kereskedelmi rendszereink (pénztárgépek, készletvezető rendszerek, számlázó szoftverek) háttér támogatása,
  • telefonhívások, elektronikus üzenetek fogadása és kezdeményezése,
  • hívások és elektronikus üzenetek feldolgozása, adminisztrációs feladatok pontos elvégzése,
  • ügyintézés, tanácsadás, táv segítségnyújtás.

Elvárások:

  • minimum középfokú végzettség,
  • ügyfélközpontú szemlélet,
  • magabiztos haladó szintű számítástechnikai ismeretek,
  • jó kommunikációs, kapcsolatteremtő és konfliktuskezelési készség, precizitás,

Szakmai tapasztalat:

  • 1 év

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • telefonos, vagy személyes ügyfélszolgálati munkakörben szerzett tapasztalat,
  • magabiztos adatbáziskezelési ismeretek,
  • informatikai végzettség

Munkavégzés helye:

Győr, Tihanyi Árpád u. 2.

Jelentkezés módja:

Szakmai önéletrajzzal, végzettséget igazoló dokumentumok másolatával, motivációs levéllel a job@szintezis.hu címre

Hirdetés linkje »

Referenciák