A multik legújabb módszere a bevásárlókosár értékének növelésére

2010. február 24. - A látogatók körében nagy sikert aratott a FOODAPEST kiállításon bemutatott új fejlesztés, a Receptkioszk. Elsősorban a multik, nagy bevásárlóközpontok érdeklődését kelti fel, mert a legtöbb ilyen áruháznak kihívást jelent, hogy egy-egy vásárló minél több terméket náluk szerezzen be.


Ezek az üzletek számos próbálkozást tesznek, hogy a bevásárlókosár-értéket növeljék, többek között ehhez nyújt segítséget a Receptkioszk is. A Szintézis ZRt. új fejlesztésének célja, hogy a partnereinél vásárlók bevásárlókosár értékét növelje.

A fejlesztés alapötlete a következő: sok háziasszonynak nem is a főzés okoz problémát, hanem, hogy napról napra ki kell találni, hogy mit főzzön. A kioszkban kategóriánként csoportosítva választhat a receptek közül, a választás után egyetlen gombnyomással kinyomtathatja a receptet és a hozzávalókat tételesen felsoroló listát. Így a mellett, hogy semmit nem fog elfelejteni a hozzávalók közül - elkerülheti, hogy vissza kelljen szaladni a kisboltba az elfelejtett apróságokért- a családnak is örömet fog okozni az újdonsággal.

A receptkioszkról a kiállításon már bebizonyosodott, hogy az embereknek nagyon tetszik, sorban álltak előtte azt érdeklődők, akik Örömmel kutakodtak a jobbnál jobb receptek után, melyről azonnal bevásárló listát tudtak nyomtatni.

A Szintézis legújabb fejlesztése várhatóan hamarosan megjelenik a hipermarketek előterében, ahol minden bizonnyal a vásárlók kedvencévé fog válni.


Kérjen ajánlatot a receptkioszkra.

Képek a receptkioszkról: