Világpremier a CBA Plaza veszprémi üzletében

2009. augusztus 17. - A Toshiba Tec, a CBA, a Coca-Cola és a Szintézis együttműködésének köszönhetően egy olyan innovációs újdonságot telepítettünk a CBA Plaza veszprémi üzletében, amelyik a világon is még egyedülálló megoldásnak számít. Az eszköz neve a Toshiba Tec E-rail, az elektronikus sín, amely egy eladáshelyi reklámeszköznek számít.

Minden egyes polcon egy kijelző található a polc szélességében, amelyen a Coca-Cola termékeihez párosított flash file fut, odacsábítva a vásárlók tekintetét. Egyes külföldi láncok már tesztelték a megoldást, és óriási sikert aratott. Statisztikák szerint háromszor annyi vásárló vette le a terméket az E-rail polcról, mint a hagyományos polcról.
A CBA szeptember végéig tesztelte a megoldást, majd bemutatásra került a Tapolcán megrendezett „Business Days” nevű rendezvényén is. Hamarosan a győri Praktikerben lehet megtekinteni.


Az E-rail jelenleg még „teszt” üzemmódban fut, de a későbbiekben olyan funkciókat párosítunk a polcrendszerhez, mint mozgásérzékelő szenzorok, így ha a vásárló odalép a polchoz, a flash leáll, és megjelennek az árak.
Az E-rail egy kifejezetten figyelemfelkeltő boltberendezés, amellyel mindenki nyer: a termék gyártónak szolgálhat új marketingeszközként, az üzlet a felület értékesítésével és a termékeladások növelésével extra bevételre tehet szert, a vásárló pedig hasznos termék információhoz juthat.